Je kunt erop rekenen dat wij vertrouwelijk omgaan met jouw klacht en deze uiterst serieus nemen. We willen je allereerst vragen om de klacht te bespreken met de persoon of zorgverlener op wie deze volgens jou betrekking heeft of diens leidinggevende. Dit kan telefonisch of per e-mail aan info@anatomy43.nl. Dit geeft ons de mogelijkheid om samen met jou tot een oplossing te komen en je vertrouwen in ons te herstellen. Wil je dit liever niet, dan kun je onderstaand formulier invullen. Je klacht komt dan terecht bij onze klachtencoördinator die als bemiddelaar zal optreden. Onze klachtencoördinator streeft ernaar om je bericht binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Anatomy43 heeft de klachtenregeling ondergebracht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris en geschillencommissie Erisietsmisgegaan. In het kort bestaat de melding van een klacht uit de volgende stappen.
1. Er samen uitkomen
2. Klachtenbehandeling
3. Bemiddeling
4. Geschillencommissie
De volledige klachtenregeling is te vinden via https://erisietsmisgegaan.nl/klachtenregeling/